Forum

Privé lening gezocht 2000 euro

 

Ammeke
 Ammeke
(@Ammeke)
Gast
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 1
Topic starter  

Ik zoek een kleine prive lening zonder voorafbetaling enz. Mvg Ammeke 


Citeren
casper
 casper
(@casper)
Gast
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 8
 

Goedendag, ik bied leningen aan voor elke persoon zelfs met een BKR registratie. Voor meer info kunt u mailen naar 


BeantwoordenCiteren
Kaatje
 Kaatje
(@Kaatje)
Gast
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 1
 

Beste Casper ik ben met spoed op zoek naar een Lening van 5000 euro zonder vooruit betaling of vallidatiekosten van de bank. Ik ben al voor heel veel geld opgelicht. 

Kun je met mr contact opnemen karinbambacht@live.nl


BeantwoordenCiteren
TL
 TL
(@TL)
Gast
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 3
 

Beste lezen,

Wie kent iemand die mij en mijn vriendin kan helpen? We hebben samen een te kort van 25.000 euro. Zij is voor de wet blind verklaart, dus kan niet meer geld genereren en leeft van haar levenslange uitkering. Ik daarentegen werk 32 uur. We hadden het al zwaar door de inflaties en wat er allemaal gaande is in de wereld. En zijn we er deze week achter gekomen dat wij gescamed zijn door een Trade broker. Gouden bergen en hierom onze salaris verloren en nog meer te kosten. Doordat ik een negatieve bkr heb is nergens mogelijk te lenen. Ik zou met dit geld mijn budgetbeheerder kunnen afkopen en daarmee dus ook mij schulden. Veel achterstallige rekeningen liggej van ons beide te wachten en dan nu de nieuwe maand. Wij voelen ons verslagen daar we geen uitweg meer zien. We leven in een half afgemaakt huis en ook hier hebben we nu helemaal geen geld meer voor. Daarbij moet onze kater een gebitsbehandeling hebben en dat kost rond de 500 euro. Wie o Wie kan ons 25000 euro lenen?


BeantwoordenCiteren
Tif9
 Tif9
(@Tif9)
Gast
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 2
 

Ik heb vandaag met spoed geld nodig, kunt u mij helpen? 


BeantwoordenCiteren
Kaat
 Kaat
(@Kaat)
Gast
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 1
 

Beste, kunt u mij uw nummer doormailen aub.


BeantwoordenCiteren
Julie
 Julie
(@Julie)
Gast
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Berichten: 9
 

Hallo
Ik kan u helpen tevreden te zijn in minder dan 24 uur. Laat me alsjeblieft je e-mailadressen achter


BeantwoordenCiteren
gysen
 gysen
(@gysen)
Gast
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Berichten: 1
 

zoek lening 10000 euro zo snel mogelijk


BeantwoordenCiteren
mar
 mar
(@mar)
Gast
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Berichten: 2
 

Graag wou ik 1000 euro lenen zonder vooraf betaling  hoe kom ik in contact met jou Julie


BeantwoordenCiteren

Laat een antwoord achter

Auteursnaam

E-mailadres auteur

Titel *

Voorbeeld Revisies van 0 Opgeslagen
Deel: