Forum

Lening forum

80.000euro gezocht voor huiskoop spanje

 

daniela friebe
 daniela friebe
(@daniela friebe)
Gast
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

ik heb 100 heel mooie kippen en kan sinds 3,5 jaar met hun in nederland geen vast thuis meer vinden.ook is het altijd te koud hier, 6 x moesten we verhuizen in deze tijd en nu zitten mijn dieren niet meer eens aan t huis waar ik nu verblijf.ik heb 2 hele mooioe huizen in spanje gevonden en een ervan wil ik graag kopen zodat we eindelijk weer plaaqts en rust hebben. ik heb goed zzp er werk vooral in duitsland amar verdien ermee heel veel op 1 daag,vandaar dat ik maar om de paar weken terug moet rijden naar duitsland om te werken.ik ga mijn bedrijf hier houden die ik al meer dan 20 jaar heb en denk de crediet over 6 tot 8 jaar terug te kunnen betalen.zzpers krijgen helaas zelden iets van een bank.ik zoek iemand die betrouwbar is en aangesloten bij de afm met inschrijfing bij de kvk met nederlands als moedertaal om de zekerheid te kunnen hebben,dat ik het met een serieuze perzon te maken heb waar ik geen miserable dingen mee te verwachten heb...ik zelf spreek 4,5 talen en ga er zeker van uit me thuis te voelen in spanje.hier in nederland zijn huizen onbetaalbaar en de regels van de regiering kwa dieren houden ook niet meer om goed van te worden.


Citeren

Laat een antwoord achter

Auteursnaam

E-mailadres auteur

Titel *

Voorbeeld Revisies van 0 Opgeslagen
Deel: